środa, 26 sierpnia 2015

Wywiad #2 ♥

Heeeeej ♥
Dziś kolejny wywiad, tym razem z Paolą c:

Zaczynajmy!

[Ania] Hej, mogę przeprowadzić z Tobą wywiad na bl♥ga? c:
[Paola] oki :p
[A] Od kiedy grasz na MSP?
[P] Od 2011
[A] Co najbardziej lubiłaś w "starym MSP"?
[P] O jezu! Ludzie, zdecydowanie, jacyś tacy bardziej otwarci byli! Moderatorzy też byli fajniejsi! Nie muliło tak bardzo
[A] Jak dowiedziałaś się o tej grze?
[P]Z reklamy :p
[A] Czy masz na MSP jakiegoś przyjaciela, takiego prawdziwego? ♥
[P] Codeine, znamy się stąd 4 lata, normalnie do siebie jeździmy (y)
[A] Skąd bierzesz inspirację na fabułę tych wszystkich filmów? ♥♥
[P] Wymyślam, kiedyś tez czytałam masę różnych opowiadań, więc pewnie coś mi tak utkwiło i nieświadomie tego używam
[A] Ciekawe (y) A co byś najchętniej zmieniła w tym "nowym MSP"?
[P] Chciałabym, żeby top trwał dłużej, a nie tylko 3 dni no i serwery mogli by ulepszyć, a nie - graczy przybywa, a serwery stoją w miejscu i muli :) Podskoczyli też z cenami w sklepie, kiedyś była taka taniocha :D Nie wiem co jeszcze! Może biografie - kiedyś można było w niej pisać do woli i była, moim zdaniem fajniejsza :D
[A] Ja bym z chęcią kratki usunęła! :D Dobrze będziemy kończyć wywiad, czy chciałabyś kogoś pozdrowić? ♥
[P] O kratki też, zapomniałam, haha :D
[P] Znajomych z którymi mam bliższy kontakt, dzięki :p
[A] Ja również dziękuję ♥ Miłej nocy c:
[P] Dobranoc :)


Mam nadzieję że wywiad się podobał c:
Miłej nocy, kochani!

~Ania c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz