sobota, 22 sierpnia 2015

#1 Wywiad ♥♥

Ahooj  ♥ 
Dzisiaj Krótki wywiad z.... ogarnijsię (oreginalna nazwa xd) Dobra... Zaczynamyyyy XD



Heh XD



[M] Hej, mogę przeprowadzić z Tobą wywiad, na Bl♥ga ? 
[O] Pewnie.
[M] Dobrze, zadam kilka pytań.
1. Od kiedy grasz w MSP (MovieStarPlanet) ?
[O] Od Marca 2011, ale na tym koncie od 2013 roku.
[M] 2. Skąd Dowiedziałaś się o MSP (MovieStarPlanet) ?
[O] Z reklamy w Telewizji.
[M] 3. Wolisz stare czy nowe MSP (MovieStarPlanet) ?
[O] Stare wolałam pod względem, że wszyscy, bez wyjątku, byli dla Siebie przyjaźnie nastawieni i praktycznie każdy z każdym się znał, bez względu na lvl, i tego typu rzeczy.
Nowe podoba mi się jednak pod względem designu ( może nie kolorystycznie, ale wygląda dużo nowocześniej ) i ma wiele opcji których kiedyś brakowało np. przewijanie na sam koniec tematu na Forum. Kiedyś trzeba było lecieć strona, po stronie, co było bardzo męczące. W każdym razie  i stare i nowe MSP ma Swoje wady, i zalety, więc ciężko zdecydować. (w końcu koniec, ufff...)
[M] Zgadzam się. 4 Co najbardziej Lubisz robić na MSP ?
[O] Kocham pisać na Forum, mogłabym to robić godzinami, ale mam też Swoje życie, więc raczej staram się z Tym ograniczać. Poza tym lubię pisać z Moimi znajomymi, i poznawać nowych ludzi.
[M] Dobrze. 5. Czy masz na MSP Przyjaciółkę/Przyjaciela ? 
[O] Mam jedną taką bliską przyjaciółkę, moją najkę Megumie, ale poza nią mam też sporo dobrych koleżanek. Nie narzekam na brak Towarzystwa ;D
[M] (Ostatnie) 6. Czy chciałabyś kogoś pozdrowić ?
[O] Pozdrawiam wszystkich Moich znajomych z MSP, i wszystkich czytelinków Bl♥ga. 
[M]  Dobrze, to Wszystko, Dziękuje za Wywiad i Życzę miłego Dnia (lub nocy). :)
[O] Nawzajem (;.




Ech.. To na tyle Trochę się namęczyłam przepisując to, od oreginału, ale naraszecie skonczyłam.
Dobra . KONIEC! XD
Doooo Zobaczeniaaaa
~Martixxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz